19.03.-20.03.2020
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
1. За підручником прочитайте повість "Шпага Славка Беркути".
2. Ознайомтеся з планом-конспектом уроку за цією повістю. Можливо, він допоможе з'ясувати незрозумілі моменти і допоможе в аналізі твору.
02.04.2020
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"."Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті, проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору.
1. Виконайте літературний диктант за змістом твору за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScUYu_WkmrOvmgaEeKDLtH_QL31Y_O7PuO3h3HxwSmQS8fg6w/viewform?usp=sf_link
2. У робочому зошиті охарактеризуйте одного із персонажів твору (на вибір). Обсяг 1 сторінка.
Виконане надішліть на мою електронну пошту savcukkgalina@gmail.com або на Viber за телефоном +380989493980.
03.04.2020
1. Напишіть контрольний твір за темою, зазначеною на стор. 176, запитання №12. Робота виконується у робочому зошиті.
09.04.2020
Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свобода і неволя, особистість і натовп, дійсність та мрія.
1. Прочитайте за підручником "Білий кінь Шептало" стор. 177-186 або прослухайте аудіокнигу.
2. Пройдіть самостійну роботу за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf2KCrPERBOFCKXUv3GJkyoUVV6Bfq5i5gnz7KeDbUcIejFvg/viewform?usp=sf_link
10.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона" - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони".
1. Перегляньте відеоурок за повістю-казкою "Місце для дракона"
2. Подивіться буктрейлери до цього твору. Якщо є бажання отримати високий бал і вміння роботи з комп'ютером, створіть свій.
Домашнє завдання: прочитати стор. 187-194.
16.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона". Парадокс: дракон Грицько - поет та християнин".
1. Перегляньте відеопрезентацію та трейлер.
Б.
Домашнє завдання: прочитати стор. 196-207
17.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона". Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
1. Ознайомтеся з матеріалами до цього уроку.
2. Усно дайте відповідь на питання (стор. 207 №1).
23.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона". Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність та зраду, доцільність самопожертви".
1. Виконайте самостійну роботу за посиланням.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSemiRd3jHR_pGeZhOlytdfN2Qq3mIbN16jaP45a7DqfVoW_Bg/viewform?usp=sf_link
24.04.2020-30.04.2020
Тема уроку "Валентин Чемерис. "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення".
1. Ознайомитися з біографією Валентина Чемериса (стор. 208).
2. Прочитати І частину повісті (стор. 208-235).
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
1. За підручником прочитайте повість "Шпага Славка Беркути".
2. Ознайомтеся з планом-конспектом уроку за цією повістю. Можливо, він допоможе з'ясувати незрозумілі моменти і допоможе в аналізі твору.
02.04.2020
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"."Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті, проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору.
1. Виконайте літературний диктант за змістом твору за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScUYu_WkmrOvmgaEeKDLtH_QL31Y_O7PuO3h3HxwSmQS8fg6w/viewform?usp=sf_link
2. У робочому зошиті охарактеризуйте одного із персонажів твору (на вибір). Обсяг 1 сторінка.
Виконане надішліть на мою електронну пошту savcukkgalina@gmail.com або на Viber за телефоном +380989493980.
03.04.2020
1. Напишіть контрольний твір за темою, зазначеною на стор. 176, запитання №12. Робота виконується у робочому зошиті.
09.04.2020
Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свобода і неволя, особистість і натовп, дійсність та мрія.
1. Прочитайте за підручником "Білий кінь Шептало" стор. 177-186 або прослухайте аудіокнигу.
2. Пройдіть самостійну роботу за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf2KCrPERBOFCKXUv3GJkyoUVV6Bfq5i5gnz7KeDbUcIejFvg/viewform?usp=sf_link
10.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона" - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони".
1. Перегляньте відеоурок за повістю-казкою "Місце для дракона"
А.
Б.
Домашнє завдання: прочитати стор. 187-194.
16.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона". Парадокс: дракон Грицько - поет та християнин".
1. Перегляньте відеопрезентацію та трейлер.
А.
Б.
Домашнє завдання: прочитати стор. 196-207
17.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона". Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
1. Ознайомтеся з матеріалами до цього уроку.
“Місце для дракона” аналіз Автор – Юрій Винничук
Жанр – повість-казка (у творі багато вигадки, але події
відбуваються протягом тривалого часу).
Тема – розповідь про незвичайного дракона Грицька, який мріє
не руйнувати та нищити, а творити та милуватися красою світу.
Головна думка – ” Якщо зла не буде, то звідки добро
пізнаєш?” Вирощую відрами у себе вдома, а потім беру і продаю!
Ідея – звеличення благородства, самопожертви, людяності, які
перемагають зраду, жорстокі закони і підступність.
Проблематика: добро і зло вірність і зрада доцільність
самопожертви проблема вибору.
Головні герої “Місце для дракона”:
- дракон Грицько
(добрий, пише вірші, не хоче робити людям зла),
- Пустельник (навчає
грамоті, хоч і намагається врятувати Грицька, але з острахом, йому це не вдається),
- князь (мріє, щоб Грицька вбив лицар ),
- лицар Лаврін.
Місце: Галичина Час: Середньовіччя.
У книзі Юрія Винничука “Місце для дракона” все
перевертається з ніг на голову: дракон зовсім не лютий і кровожерливий хижак,
що поїдає пишних молодиць, а добрий травоїдний мрійник та романтик. Тішиться
метеликам, пише вірші та читає Біблію. Біля його печери замість людських
останків милують око доглянуті клумбочки мальв, а своє полум’яне дихання він
спрямовує тільки вгору – щоб не нищити природу. А найцікавіше, що дракон, він
же Грицько, пише вірші. Лише одна річ залишається незмінною: у світі й досі
діють “драконячі закони”. Традиції, мислить володар, у князівстві якого
миролюбно живе дракон Грицько, зобов’язують будь-що вбити дракона. Тож
князівські посланці скликають лицарів із усіх усюд, проте, зібравшись докупи,
відважні лицарі… роз’їхались, адже “лютий хижак” й гадки не мав з кимось
боротися, щоб бува не завдати нікому шкоди. Ось така каламбурна зав’язка
Винничукової повісті-казки. Далі, як за сценарієм, розпочинається підступна гра
на людських, тобто на драконячих, емоціях: князь усе частіше навідується до
свого буцімто друга дракона й розповідає про свої клопоти через нього.
М’якосердий Грицько, він же “кровожерливий” дракон, погоджується битися з
лицарями, щоб догодити князеві. “Життя володаря не варте й одного рядка поета”,
– розпачливо промовляє Грицькові його наставник і вчитель, самотній старий
пустельник. – “Навіщо виховував у ньому розуміння краси й добра? Навіщо зробив
з нього поета? Поети так тяжко помирають, і нема їм на цьому світі місця, бо
вони нетутешні”. Продовжуючи демонструвати весь парадокс того, що відбувається,
автор укладає в уста дракона не менш парадоксальну прощальну молитву до
Господа. Але чи принесло вбивство дракона спокій та мир у князівство? Ні, воно
лише пробудило лихі інстинкти. “Що станеться, коли народові буде замало смерті
змія, бо зло ним не вичерпалось? Що буде, коли він кинеться шукати й інші
джерела зла? Одного дракона на всю державу замало. Де взяти ще стільки
драконів, аби кожен мав кого розп’ясти? Де взяти стільки юд, аби мали на кого
перекласти провину? Коли народ не має кого проклинати – сили його підупадають.
Боже! Пошли нам драконів!” – роздумує автор. Доповнює ці апокаліпсистичні
роздуми фастасмагорія про тоталітарне місто щурів “Ласкаво просимо в Щуроград”.
2. Усно дайте відповідь на питання (стор. 207 №1).
23.04.2020
Тема уроку "Юрій Винничук. "Місце для дракона". Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність та зраду, доцільність самопожертви".
1. Виконайте самостійну роботу за посиланням.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSemiRd3jHR_pGeZhOlytdfN2Qq3mIbN16jaP45a7DqfVoW_Bg/viewform?usp=sf_link
24.04.2020-30.04.2020
Тема уроку "Валентин Чемерис. "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення".
1. Ознайомитися з біографією Валентина Чемериса (стор. 208).
2. Прочитати І частину повісті (стор. 208-235).
Комментариев нет:
Отправить комментарий