16.03.2020
1. Повторити за підручником (стор. 32 - 49)
1. Повторити за підручником (стор. 32 - 49)
2. Виконати контрольну роботу за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfl0OMYDESWOhKu1gh9f9_k8lySUy6LQ_l_XiK_DdXxjsVEKQ/viewform?usp=sf_link. Відповіді прийдуть мені автоматично.
17.03.2020-19.03.2020
Тема уроку "Спільнокореневі слова і форми слова. Основа слова і закінчення змінних слів. Використання спільнокореневих слів як засобу зв'язку речень у тексті"
1. Опрацювати §17 (стор. 56-58); особливу увагу звернути на розрізнення незмінних слів і нульового закінчення у словах (стор. 57).
2. Виконати вправу №126, фото роботи надіслати на електронну пошту savcukkgalina@gmail.com.
02.04.2020
Тема уроку "Усний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму"
1. Опрацювати вправу №448 (стор. 165-166).
2. Усно переказати текст (оточуючим чи самоперевірка).
3. Скласти план тексту, надіслати на електронну пошту savcukkgalina@gmail.com.
06.04.2020
Тема уроку "Навчальне аудіювання"
1. Прослухайте текст (якщо є можливість з уст рідних) чи прочитайте текст 1 раз.
2. Дайте відповіді на запитання (уже не користуючись текстом). Правильною є лише одна відповідь. Самоперевірка.
07.04.2020
Тема уроку "Корінь, префікс, суфікс, закінчення. Правильне вживання префіксів"
1. Опрацювати §18 (стор. 59-61).
2. Особливу увагу звернути на таблицю (стор. 59, внизу).
3. Виконати вправу №132 (відповіді надіслати на savcukkgalina@gmail.com).
09.04.2020
Тема уроку "Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення в українській мові. Роль префіксів і суфіксів, орфограми у них".
1. Опрацювати § 19 (стор. 62-65).
2. Ознайомитися зі схемою розбору слова за будовою (стор. 65).
3. Виконати вправу №155 (відповіді надіслати на savcukkgalina@gmail.com).
13.04.2020
Тема уроку "Вимова і написання префіксів роз-, без-, з-(зі-), с-".
1. Повторити § 38 (розділ "Фонетика", стор. 115).
2. Виконати одну з вправ (на вибір):
а) №303
б) №304
в) №305
14.04.2020
Тема уроку "Вимова і правопис префіксів пре-, при-, прі-.
1. Опрацювати § 22 (стор. 70-72).
2. Виконати усно вправу №168 та письмово одну з вправ: №169, 175.
16.04.2020
Контрольна робота за темою "Будова слова. Словотвір. Орфографія"
1. Виконати контрольну роботу за посиланням (відповіді надійдуть мені автоматично)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdudAbN2eQ39PawU6hObMXsBpnTOvvyb-cHwAcTcoKka6amMA/viewform?usp=sf_link
21.04.2020
Контрольний диктант
1. Прослухайте аудіодиктант за посиланням https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=vy8a1Tk0tKg&fbclid=IwAR0h_7wol7NSFlOrO8uUSnZb0COjdDWnjl10PMpLLyMJdoSKTtTgoNsccAM&app=desktop.
2. Запишіть розбірливо у робочий зошит та надішліть на пошту savcukkgalina@gmail.com чітке зображення написаного.
БУДОВА СЛОВА. СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ. ЕЛЕМЕНТИ СТИЛІСТИКИ
Тема уроку "Спільнокореневі слова і форми слова. Основа слова і закінчення змінних слів. Використання спільнокореневих слів як засобу зв'язку речень у тексті"
1. Опрацювати §17 (стор. 56-58); особливу увагу звернути на розрізнення незмінних слів і нульового закінчення у словах (стор. 57).
2. Виконати вправу №126, фото роботи надіслати на електронну пошту savcukkgalina@gmail.com.
02.04.2020
Тема уроку "Усний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму"
1. Опрацювати вправу №448 (стор. 165-166).
2. Усно переказати текст (оточуючим чи самоперевірка).
3. Скласти план тексту, надіслати на електронну пошту savcukkgalina@gmail.com.
06.04.2020
Тема уроку "Навчальне аудіювання"
1. Прослухайте текст (якщо є можливість з уст рідних) чи прочитайте текст 1 раз.
2. Дайте відповіді на запитання (уже не користуючись текстом). Правильною є лише одна відповідь. Самоперевірка.
Прометей
За
давніх-давніх часів, коли над усім світом панував іще не Зевс, а його батько
Кронос, люди, що тільки-но розселилися по землі, були кволі, безсилі, лякливі.
Вони не вміли ні думати, ні розуміти того, що бачили довкола. Зі страхом
дивилися вони на грозові хмари й на пекуче сонце, на безкрає море й на
височенні гори. І здавалося людям, що то могутні божественні істоти.
Від
усього, що їх лякало, люди мерщій ховалися в свої глибокі підземні нори, наче
кроти. Не було тоді в людей ані світлих жител, ані вогнищ родинних, їли вони
тільки траву та сире коріння, а м’яса й не куштували, бо не знали мисливства.
Згодом
владу над усім світом здобув Зевс, що скинув батька в Тартар — у найглибше дно
землі й моря, що лежить далеко внизу під царством мертвих, похмурим Аїдом. Із
своєї небесної осяйної височини Зевс і не дивився на нужденних людей, а ті ледь
животіли серед незбагненної, ворожої природи. Скільки їх гинуло від хвороб та з
голоду, в боротьбі із жорстокою стихією! Так би зачах і загинув назавжди рід смертних
людей, якби не став їм на захист і допомогу найблагородніший серед безсмертних
— титан Прометей.
Матір’ю
його була велика Феміда, богиня справедливості й правосуддя. А батько — Іапет —
належав до роду могутніх титанів, що їх здолав Зевс і скинув навіки у Тартар.
Такої долі зазнав і Іапет, але зосталися його сини Атлант, Менетій, Прометей та
Епіметей. Двох перших Зевс теж покарав за сміливу спробу змагатися з ним: в
Менетія поцілив вогненною блискавкою, і той упав просто в Тартар, а величезному
Атлантові надумав іншу кару — тримати на собі все небесне склепіння.
Відтоді
стоїть Атлант, величезний, наче гора, і, наче гора, непорушний. Усе дуже,
м’язисте тіло його напружилося і скам’яніло, він зігнувся під страшним тягарем,
та мусить так вічно стояти.
Найменший
Іапетів син, простодушний Епіметей, не був небезпечний Зевсові. А розумний і
мужній Прометей сам став на бік Зевса. Він, як ніхто, розумів, що дикі,
свавільні титани не можуть правити світом, — для цього, крім сили, потрібний ще
світлий розум. І Прометей сам допоміг мудрому Зевсові стати до влади.
Здавалося, все йшло до того, що Прометей буде найближчим Зевсовим другом. Та на
заваді стали дрібненькі, ледь видні з Олімпу істоти — смертні люди.
Прометей
мав благородне, велике серце, він перший зглянувся на людей, навчив їх будувати
світлі житла, плавати на човнах, напинати вітрила, полювати лісову звірину,
приручати тварин. Він перший запріг у ярмо дикого бика, перший приборкав
вільного коня, і ті стали вірними помічниками людини. Прометей навчив смертних
лікуватися цілющим зіллям, знаходити путь по зорях і лету птахів, навчив
добувати з землі мідь, золото й срібло та користуватися щедрими дарами природи.
А
громовладний Зевс і далі не зважав на людей. Зате його сини й дочки — молоді
боги, що безжурно жили на Олімпі, — зацікавилися тими дрібними істотами, які
сновигали десь далеко внизу, на землі. Знічев’я безсмертні навіть взялися
допомагати людям, навчати ремесел і хліборобства, але за те зажадали від них
великої шани і багатих Дарів.
Щоб
скласти таку угоду, якось зібралися обидві сторони. Від богів виступав Зевс,
від людей — титан Прометей, хоч сам був безсмертний. Він побоювався, що люди не
зможуть протистояти богам, і поспішив їм на поміч.
Титан
так уболівав за долю смертних, що вдався навіть до хитрощів. Коли привели жертовного
бика, він сам зарізав його й поділив тушу на дві частини. До більшої купи
поскладав самі кістки, але прикрив їх гарним, лискучим жиром, а меншу, де було
смачне м’ясо Прометей загорнув у брудну бичачу шкуру, ще й поклав зверху гидкі
тельбухи.
—
Батьку наш Зевсе, вибери собі яку хочеш частину, — лукаво запросив Прометей.—
Те, що ти вибереш, люди надалі віддаватимуть безсмертним богам.
Як
Прометей і сподівався, Зевс узяв собі купу, більшу і кращу на вигляд. Відтоді
смертні стали їсти м’ясо, а кістки спалювати на шану безсмертним ( За народною
легендою, 610 слів).
1. Люди, що тільки розселилися по землі були
а) веселі й роботящі;
б) могутні й божественні;
в) кволі, безсилі, лякливі;
г) сумні, нещасні.
2. Люди від
усього, що їх лякало, ховалися
а) у свої глибокі підземні нори;
б) в печери;
в) в ліси;
г) за грозові хмари.
3.
Свого батька скинув у Тартар
а) Атлант;
б) Менетій;
в) Прометей;
г) Зевс.
4.
Прометей був
а) злим;
б) найблагороднішим серед безсмертних;
в) мудрим;
г) хитрим.
5.
Яку кару надумав Зевс Атлантові?
а) тримати на собі все небесне склепіння;
б) водити людей пустелею;
в) помирати голодною смертю;
г) горіти в полум’ї
6.
Користуватися щедрими дарами природи навчив людей
а) Іапет;
б) Епіметей;
в) Прометей;
г) Атлант.
7.
За яку плату безсмертні боги взялися допомагати людям
а) за подарунки;
б) виконання певних робіт;
в) впорядкування території;
г) велику шану і багаті дари.
8.
Титаном у тексті названо
а) Зевса;
б) Прометея;
в) Мелетія;
г) Атланта
9.
Назва твору є
а) темою;
б) ідеєю;
в) кульмінацією;
г) характеристикою героя.
10
Чому розумний Прометей став на бік Зевса?
а) щоб урятувати людей;
б) догодити Зевсові;
в) уникнути покарання;
г) стати до влади.
11.
Епітет вжито у виразі
а) тіло напружилося і скам’яніло;
б) мав благородне, велике серце;
в) буде Зевсовим другом;
г) плавати на човнах, напинати вітрила.
12.
Тип мовлення тексту
а) опис;
б) роздум;
в) розповідь;
г) міркування.
07.04.2020
Тема уроку "Корінь, префікс, суфікс, закінчення. Правильне вживання префіксів"
1. Опрацювати §18 (стор. 59-61).
2. Особливу увагу звернути на таблицю (стор. 59, внизу).
3. Виконати вправу №132 (відповіді надіслати на savcukkgalina@gmail.com).
09.04.2020
Тема уроку "Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення в українській мові. Роль префіксів і суфіксів, орфограми у них".
1. Опрацювати § 19 (стор. 62-65).
2. Ознайомитися зі схемою розбору слова за будовою (стор. 65).
3. Виконати вправу №155 (відповіді надіслати на savcukkgalina@gmail.com).
13.04.2020
Тема уроку "Вимова і написання префіксів роз-, без-, з-(зі-), с-".
1. Повторити § 38 (розділ "Фонетика", стор. 115).
2. Виконати одну з вправ (на вибір):
а) №303
б) №304
в) №305
14.04.2020
Тема уроку "Вимова і правопис префіксів пре-, при-, прі-.
1. Опрацювати § 22 (стор. 70-72).
2. Виконати усно вправу №168 та письмово одну з вправ: №169, 175.
16.04.2020
Контрольна робота за темою "Будова слова. Словотвір. Орфографія"
1. Виконати контрольну роботу за посиланням (відповіді надійдуть мені автоматично)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdudAbN2eQ39PawU6hObMXsBpnTOvvyb-cHwAcTcoKka6amMA/viewform?usp=sf_link
21.04.2020
Контрольний диктант
1. Прослухайте аудіодиктант за посиланням https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=vy8a1Tk0tKg&fbclid=IwAR0h_7wol7NSFlOrO8uUSnZb0COjdDWnjl10PMpLLyMJdoSKTtTgoNsccAM&app=desktop.
2. Запишіть розбірливо у робочий зошит та надішліть на пошту savcukkgalina@gmail.com чітке зображення написаного.
Шановні вже ШЕСТИКЛАСНИКИ!
Літні канікули в розпалі! Насолоджуйтеся відпочинком, але
знайдіть, будь ласка, трішки часу для вдосконалення набутих навчальних
досягнень, не розгубіть їх.
Завдання, які я даватиму, не будуть складними.
Ви повинні завести зошит (можна продовжити і раніше
початий, якщо він охайний), він має бути тільки в лінію, мати поля (береги).
Найголовніше, чого ви повинні дотримуватися, – КАЛІГРАФІЧНО
(!!!) переписати невеликий текст.
Отримайте задоволення від того, що кожна ваша літера буде впізнавана і схожа на
ту, яку бачили в правописі.
До тексту можуть бути завдання, виконайте їх! Пам’ятайте:
усі підкреслення робляться олівцем, за потреби – під лінійку.
Пізніше ваші роботи будуть перевірені, тому виконуйте
все.
Текст № 1
Люблю я слово щедре і добірне,
Земне, мов корінь, крильне, наче вись,
Твоїм ділам і твоїм мріям вірне,
Щоб ти у нім, як в
дзеркалі світивсь.
Люблю я слово райдужне і стисле,
Як час – чітке і свіже, наче рань,
Містке, як мудрість будь-якої мислі,
Лунке, мов клич, до буряних повстань.
Завдання: підкресліть у тексті однорідні члени речення, які
характеризують «слово».
Підкреслення повинно відображати той член речення, яким
слово виступає.
На сьогодні (10.06.2020 р.) все!
Сподіваюся на вашу старанність.
З повагою, ваша Галина Борисівна.
Комментариев нет:
Отправить комментарий