7 КЛАС (українська література)

12.03.2020
1. Повторити вірш "Крила" Л. Костенко (напам'ять); знати фразеологізми (стор. 204).

17.03.2020
1. Прочитати біографію В. Симоненка (стор.206).
2. Вивчити напам'ять поезію В. Симоненка "Лебеді материнства".

19.03.2020 - 24.03.2020
1. Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Марини Павленко (6 речень). Завдання виконується у робочому зошиті
2. Прочитати повість-казку "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" М. Павленко (стор. 212-223).
3. Скласти 12 тестових завдань із трьома варіантами відповідей за прочитаним твором

26.03.2020
Тема уроку "Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.Образи дітей та дорослих. аналіз їхніх учинків. Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній".
1. Спробуйте заповнити таблиці за твором "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" М. Павленко
P.S. Зверність увагу, що слово у слові "таблиці" заховане гіперпосилання.

02.04.2020
Тема уроку "Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.
1. Опрацювати стор. 243-246. Перегляньте відеопрезентацію.


2. Вивчити поняття "новела" (стор. 245).
3. Прочитати "Гер переможений", усно відповісти на питання (стор. 246) або прослухайте аудіокнигу.




07.04.2020
Тема уроку "Любов Пономаренко. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин)".
1. Виконайте тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/337656
2. Результати надішліть на пошту savcukkgalina@gmail.com

09.04.2020
Контрольна робота. Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко.
1. Виконати контрольну роботу за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScV0pF6RL1uHvrngy2k3pVAyV9rUa7fo8qrnodtBQJm3Uc1hQ/viewform?usp=sf_link

"МИ - УКРАЇНЦІ"

14.04.2020
Тема уроку "Олег Ольжич - поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії "Захочеш - і будеш...". Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші "Господь багатий нас благословив".
1. Ознайомитися з біографією Олега Ольжича (стор. 247-248).
2. Виразно читати поезії (стор. 248).
3. Перегляньте відео на поезію "Захочеш - і будеш...". Спробуйте пояснити, чому саме такий відеоряд було обрано для цього вірша. 

4. Прослухайте відеопоезію. Вивчіть другу строфу напам'ять.

5. Дайте відповідь на одне із запитань стор. 249 (усно). 

16.04.2020
Тема уроку "Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш "Сучасникам" як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово в поезії "Радість".
1. Прочитати біографію Олени Теліги (стор. 250).
2. Перегляньте відеоурок.

3. Виразно читати поезію "Сучасникам" (стор. 250).
4. Ознайомтеся з аналізом вірша "Сучасникам" і за цією схемою виконайте аналіз поезії "Радість" (стор. 251).
“СУЧАСНИКАМ” ОЛЕНА ТЕЛІГА АНАЛІЗ
 Автор – Олена Теліга.
Жанр лірики – Громадянська (патріотична).
Тема “Сучасникам”  – Послання в майбутнє, звернення до нащадків Вирощую відрами у себе вдома, а потім беру і продаю!
Ідея “Сучасникам”  – Авторка закликає горіти душею, діяти сміливо, виробити в собі рису суворої самодисципліни та обов’язку, не втрачати людських рис на тернистих шляхах випробувань.
Основна думка: “Не треба слів! Хай буде тільки діло”.
Мотив – Автобіографічний, усеперемагаючого життєлюбства.
Образи-символи – вогонь, вода, вітер — символізують буремність, неспокій, очищення, оновлення.
Художні засоби:
-          епітети – «хуртовині сніжній», «у холодній зливі», «ясних привітів»;
-          метафори – «Палити серце в хуртовині сніжній, Купати душу у холодній зливі». «Вітрами й сонцем Бог мій шлях намітив»;
-          риторичні оклики – «Не треба слів! Хай буде тільки діло!»;
-          звертання – «О, краю мій, …»;
-          інверсія – Хуртовині сніжній.
Лірична героїня вірша О. Теліги «Сучасникам» — сувора й спокійна, зі стоїчним характером. Вона живе повнокровним життям, у якому переплелися радість і горе, сміх і біль. Вона щедра, і що віддає — не міряє, її серце загартоване, вона поважає більше діло, ніж слово. 

21.04.2020
Тема уроку "Олександр Гаврош. Коротко про письменника. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригоди силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об'їздив пів світу, здобувши безліч перемог".
1. Прочитати біографію Олександра Гавроша (стор. 254) та перегляньте сторінки тематичного зошита.








2. Читати та переказувати "Неймовірні пригоди Івана Сили". Розділ 4-12 (стор. 254-261)

23.04.2020
Тема уроку "Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості".
1. Читати твір "Неймовірні пригоди Івана Сили". Розділ 15-27 (стор. 262-269).

28.04.2020
Тема уроку "Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність".
1. Дочитати твір. Розділ 29-36 (стор. 270-278).
2. Дайте письмову відповідь (запишіть у робочі зошити на надішліть на пошту savcukkgalina@gmail.com) на записання №12 стор. 278.
3. Пройдіть тестові завдання 


Комментариев нет:

Отправить комментарий